Monday, May 25, 2009

in urma cu cativa ani, omuletii au montat un felinar fix in dreptul geamului de la dormitor, noi locuind la etajul intai. nu am dormit bine vreo saptamana dupa aceasta schimbare, caci noaptea nu mai era noapte ci era un apus continuu si in camera era destula lumina incat sa pot sa-mi fac unghiile la 2 a.m. in timp m-am obisnuit si nu mai dorm cu obloanele lasate. acum o saptamana a cazut iluminatul stradal din zona si ne-am trezit in bezna dupa innoptare. proprietarii de catelusi - disperati, joggerii - disperati, smecherii de stau la tigara prin parc - disperati. la mine in casa - intuneric total. m-am impedicat de cateva ori de toate cele, am aprins lumina cand mergeam in bucatarie. era ca si cum as fi redescoperit intunericul. si nici nu am putut sa adorm in primele nopti.

so i finished season 3 of House.

No comments:

Post a Comment

2cents: