Tuesday, April 28, 2009

Send - wait - receive

Azi vă propun un site!

Eram la cafea pe scările facultății și mi-a fost dat să aflu de siteul de care urmează să vă spun. Nici n-a terminat prietena respectivă să-mi spună tot ce trebuia să știu despre el că m-am entuziasmat!

E vorba despre  www.postcrossing.com

Filozofia e simplă. 

1) Te înregistrezi pe site unde îți vei da adresa de-acasă sau cea de unde stai mai mult.
2) Îl rogi pe măria sa calculatorul să îți aleagă din baza lui de date una sau mai multe adrese la care tu va trebui să trimiți o vedere, o carte poștală. Atunci când vezi adresa, vezi și ce îi place persoanei respective, te orientezi pe loc. Mai ai un cod pe care ți-l dă ordinatorul și pe care trebuie să îl treci neapărat pe postcard. 
3) Te duci la poștă și trimiți, iar apoi aștepți, aștepți, aștepți.
4) Odată ce persoana căreia i-ai trimis a primit scrisoarea ta, va introduce codul de pe postcard pe site, confirmând primirea.
5) Adresa ta intră în joc și va fi dată altui utilizator, nu celui căruia i-ai trimis!  
6) Aștepți aștepți aștepți
7) În final, te trezești cu postcarduri din toată lumea.

Aaa și aritmetica e asta: cu cât mai multe postcarduri trimiți, cu atât mai des îți este dată adresa altui utilizator.
Sper că v-am stârnit interesul!
Eu m-am înscris și mâine trimit cărți poștale în: SUA, Finlanda, Germania, Rusia și Malaezia. 
Wish me luck!


No comments:

Post a Comment

2cents: