Monday, May 18, 2009

ma enerveaza caldura si faptul ca nu mai imi place nicio pereche din sandalele cumparate anul trecut. ma mai enerveaza cand vad pe strada ca fetele nu si-au dezlipit eticheta cu pret de pe talpa pantofilor. bai, daca tot dai 3 milioane pe 2 barete, da dracului jos eticheta verde/alba, ca se vede de dupa toc. ma enerveaza ca de fiecare data cand trebuie sa ma vad cu un grup de prieteni, eu fac pe dracu in patru sa fiu libera si sa ajung la timp, dar cineva mereu intarzie. si cica tot eu sunt aia ocupata. ma enerveaza ca acum stiu niste lucruri despre mine care mi-ar fi prins foarte bine acum un an. ma enerveaza ca am tot timpul un plan B si ma bag in tot felul de situatii care imi mananca timp, fara sa fie nevoie 100% sa particip. ma mai enerveaza povestea cu ecologia si fitele astea cu mancarea organica, energia solara si vegetarienii. ma enerveaza ca uneori simt ca trebuie sa-mi cer scuze pentru faptul ca sunt credincioasa, ca nu cumva sa nu le lezez celorlalti libertatea lor de atei infipti. ma mai enerveaza gradinile zoologice, inchisori pentru animale facute doar penru a ne distra pe noi. ma enerveaza si spectacolele de circ pentru care bietele animale sunt chinuite si infometate ca sa invete un truc nenorocit, iarasi, pentru a ne amuza pe noi.ma enerveaza batranii din tramvaie, care se plimba toata ziua in lipsa de alte activitati si ne ocupa locurile. mai ales batranii care nu fac baie, sau madamele care ma ridica de pe scaun ca sa se aseze (de parca nu din fata televizorului vii, ca toata ziua te uiti la telenovele si atat). ma enerveaza unii studenti de ai mei care au impresia ca voi face un transfer de energie prin care cunostintele se vor muta direct in mintea lor, fara niciun efort. uneori i-as pune sa toceasca dracului vreo 100 de verbe neregulate, ce atata comunicare si frumos. ma enerveaza si atentia asta pt parerea tuturor, ca si cum toti avem pareri la fel de bune si valoroase si trebuie luate in considerare. bai, daca nu ai citit mai mult de 2 carti, nu o sa te bag in seama cand e vorba de luat decizii si gata. ma enerveaza ca toti se iau de elena udrea si functia ei, uitand ca ea e de fapt prima care chiar s-a apucat sa faca treaba. ma enerveaza ca organizatia studentilor nu mai face nimic in UVT, ca Studentfest a aratat ca dracu anul asta, desi era cel mai misto festival studentesc din tara. ma enervez eu pe mine, si ii enervez si pe altii cu agresivitatea asta pasiva.


nu, nu sunt politically correct azi. in pizda ma-sii.

No comments:

Post a Comment

2cents: